3 Nisan 2008 Perşembe

pohcalar...

evet pohca deyince bende sinir yok ben soganli pohcadan tutunda portakallida yaparim oanda elimde bulunana malzemedir onemli olan bir misafir gelecekse eger biraz daha gayret ederim ama hicte panik yapmam evde siz siz olun milfoy hamuru bulundurun her an her seye uygundur mesela su alttaki pohcalari onla yaptim hic degilse unla yogurtla urasmiyorum :d iki tane 350 gramlik milfoy hamuru bi konserve kutusu seftali elma pureside olabilir kayisi ister kurutulmus ister konserve icine birer ikiser kayisilari dizin hamuru sekil verecek goruntude parafinli kagida dizin uzerini bicakla cizin uzerine yumurta sarisi surup biraz buzluga koyun donar gibi olunca direk sicak firina koyun firin fazla sicak olmasin birden yanip ici pismez hadi kolay gelsin




ayni hazirliklarin icine peynir zeytin ispanak kiyma ilede yapabilirsiniz ben zeytinli yaparken zeytinleri ince ince dogruyorum hamurla karisinca azcikta peynir katiyorum





egerki hamuru evde yapmak isterseniz olcusu sunlar


500gram ince beyaz un (kepekli tahilli unda kulanabilirsiniz inanin bana dahada lezetli oluyor)

2 yumurta

1ckasigi seker

2ckasigi yas maya

2 corba kasigi yogurt

2 corba kasigi sivi yag (ben tereyag kualniyorum)

bu malzemeleri birbirine guzelce yedire yedire yogurun bayag bi yumusak hamur olsun

biraz dolaba koyun geri sogumus hamuru alin acin icine tereyag surun tekrar kat kat katlayip cok dar bi kaba koyup geri buz dolabina koyun 3 saat sora istediginiz kivama gelir iclerini istediginiz malzemeleri gariturleyip firina koyun afiyet olsun

Hiç yorum yok: