30 Aralık 2007 Pazar

Selam YENI YILINIZ KUTLU OLSUN

Sevgili arkadaslarim bugunlerde kazak eldiven atki derken evi iyice yun diyarina cevirdim malum nisanda bide kiz yegenim olacak ona bi pelerin ordum bide kisa jile insallah guzel olmustur resimlerini henuz indiremedim pc ye bu arada kendime bi atki ordum bide uzun jile kendime ama en cok su siralar ilgimi ceken sey tunus isi kendi kendime cozdum cokta zor bise degilmis ama bi okadarda zevkli bir kesiyor bi basliyorsunuz becerebilirsem videoya cekip koyacagim buraya birde dikkatimi ceken tunus isi aynen bir kilim gibi oruldugu icin sanirim evladiyelik birsey eskimez curumez birsey yapalim bakalim ureten insan her zaman yasar cunki elden ele gezer eserleri hadin gorusurukkkk opuldunuz ama sizlerde biseyler yapin haa bos oturmak gunah

Hiç yorum yok: